Clouds

Monday 27 January 2014

Tua, moga belum terlambat

 Umur aku sekarang 22 tahun, xlama lagi akan menopouse dan tua tak bermaya. Kalau aku berterusan dengan malas macam ni,akan ada perkara yang aku sesali tua nanti,   


- jarang contact bff
- malas nak ambik tahu
- kedekut

aku taknak menyesal sebab
- nanti dah tua rasanya lagi sibuk, sebab uruskan kesihatan diri, lagilah takde masa nak kontek member .> lonely sick old lady. living in the crumble memories..
- Aku malas nak baca tu ini,contoh discussion class dalam fb. Skip2.. kesannya ? Im lost in many good things..sebab malas nak scroll down detail macam, biasiswa, diskaun, online booking, new facilities..
- nampak beggar buat dont know jer, sebabnya I never know how the hungry feels like. Tiap kali aku lapar aku ke dapur. kalau kat luar rumah, aku rasa lapar, aku cari roti kat kedai. Tapi tak pikir plak camne kalau aku xda dapur sebab aku xda rumah, dan jugak xda duit untuk beli makanan? Ugh. Hungry is a suffer dude! How can i ignore them!
Thus Dear Me, 

 The bad news is time flies. The good news is you’re the pilot.
Michael Altshuler

No comments:

Post a Comment